Tuesday, September 15, 2009

Bolos Saja Dinding Itu

Sebulan berlalu.. dalam tempoh itu pelbagai dugaan dan halangan datang namun semuanya berjaya ditempuhi. Dan hari ini sejarah telah tertulis buat group TB360 apabila 3 ahli menerima cek pertama mereka sempena Bonus Day Taipan181 bertempat di Mines Resort City, Seri Kembangan.

Diketuai oleh SSM Adli Lutfi yang menerima cek pertama bernilai RM7100 dan diikuti oleh SM Zabri Adil dan SM Mohd Amir yang masing2 menerima cek pertama bernilai RM4700. Tahniah buat mereka dan juga seluruh ahli TB360 atas kejayaan ini. Jutaan terima kasih kepada DDM Khadzir dan DSM Shamsulnizam yang tak pernah jemu membantu ahli2 TB360 tak kira siang atau pun malam dalam menjayakan bisnes Hai-O. Tidak dilupakan juga CDM Jalilah dan CDM Aidil yang tak putus2 memberi sokongan kepada ahli2 TB360.

Ini hanyalah permulaan.. ini baru langkah pertama. Selepas ini Insya-Allah lebih banyak kejayaan bakal digapai oleh group TB360. Sasaran group TB360 adalah untuk menghasilkan pangkat baru pada setiap bulan dan sasaran ini semakin realistik jika dilihat dari perkembangan mendadak downline ahli2 TB360. Jika perkembangan positif ini berterusan, tak mustahil dalam tempoh hanya beberapa bulan dari sekarang sekurang-kurangnya seorang CDM bakal dilahirkan oleh group TB360!

No comments: